Cart is empty
0

Mijn winkelwagen

item(s) - € 0,00

Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen.

 

Hier vind je de meest gestelde vragen.

Is jouw vraag niet beantwoord? Dan kun je jouw vraag altijd stellen via info@sholox.nl

 

Sinds kort kun je bij sholox ook als gast afrekenen, hierdoor kunnen er onduidelijkheden zijn.

Heb je een bestelling als gast geplaatst, dan ontvang je ook na 3 à 4 werkdagen een verzendbevestiging in je mailbox.

En doorgaans kun je na het ontvangen hiervan, de volgende werkdag je bestelling verwachten.

 

Heb je een bestelling geplaatst als gast en heb je daarna een account aangemaakt? Dan kan je de bestelling niet terugzien in je

account omdat deze 2 niet gekoppeld zijn.

 

Vragen omtrent bestellen en levering


Levering

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, dan ontvang je altijd na 3 à 4 dagen, de verzendbevestiging in je mailbox.

En na het ontvangen van deze bevestiging, kun je doorgaans de volgende werkdag je bestelling verwachten.

 

 

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen door Sholox?
De orderbevestiging komt via de email. Het is daarom belangrijk dat je het goede e-mailadres opgeeft.

Via de orderbevestiging per mail geven wij aan dat de bestelprocedure succesvol is verlopen en dat wij je bestelling hebben ontvangen.

 

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen per mail, wat nu?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.

Indien je deze mail niet ontvangen hebt controleer dan je reclame/spambox. Het komt weleens voor dat onze mail hier terecht komt. 

 

Kan ik het pakket ook naar een ander adres laten versturen?
Ja, dat kan. Je kan tijdens de bestelprocedure aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien je een ander adres voor aflevering wenst te gebruiken kun je dit hier aangeven.

 

Met welke vervoerder worden de pakketten verzonden?

Alle bestellingen worden bezorgd door PostNL in een discrete verpakking.

 

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Indien jouw bestelling zonder beschadiging van de artikelen door de brievenbus kan, wordt je bestelling als brievenbus post verzonden.

 

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling word na het ontvangen van je betaling na 3 à 4 dagen verzonden.

 

Wat is de levertijd van de bestelde artikelen?

De levertijd van je bestelling binnen Nederland is 4 à 5 werkdagen. 

De levertijd naar Belgie variëert van 4 tot 6 werkdagen.

 

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Dit kan. Dit kan je aangeven tijdens het bestelproces.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, (en je hebt track&trace aangevinkt tijdens het afrekenen), dan ontvang je een track & trace code waarmee je de zending kunt volgen op de site van PostNL.

Een track&trace ontvang je dus na 3 à 4 dagen nadat je bestelling geplaatst is.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zolang  de bestelling nog niet verzonden is, is annulering van je bestelling uiteraard mogelijk.

Je kunt je bestelling annuleren door ons een e-mail te sturen.

Wanneer wij jou bestelling al verzonden hebben is annulering van je bestelling helaas niet meer mogelijk.

Het is echter wel altijd mogelijk om je bestelling te retourneren aan ons. De retourneringskosten zijn wel voor eigen rekening.

 

Ik heb artikelen retour gestuurd, wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wanneer wij jouw bestelling terug ontvangen hebben, dan wordt het verschuldigde bedrag binnen 7 werkdagen teruggestort op jouw rekening.

 

Maten

Een groot deel van de artikelen op onze site hebben de maat one-size.

Onesize staat voor maat S/M/L

S/M/L is 36/38/40.

 

Waarom zie ik  mijn geplaatste bestelling(en) niet terug in mijn account?


Om een bestelling terug te zien in je account, dient er bij het bestellen van te voren ingelogd te zijn op de site, of tijdens het bestellen dient er een account te worden aangemaakt.

Maak je acheraf een account aan, dan is de bestelling niet gekoppeld aan de account.

 

 

Vragen over de status van je bestelling

 (dit is voor geregistreerde klanten)

 

In afwachting / pending:

 

Dit houdt in dat de bestelling alleen is aangemaakt en in afwachting is van betaling.

Je hebt de betaalproces afgebroken en er is niet betaald.

Bankoverschrijvingen blijven ook in deze status tot het bedrag overgeboekt is op de rekening van Sholox.

Mislukte betalingen blijven ook in "afwachting" status. Mocht een betaling mislukken, dan krijg je automatisch een email van onze betaalprovider Multisafepay met een veilige betaallink om toch je bestelling af te kunnen ronden.

Multisafepay is een veilig en betrouwbaar Payment Service Provider die de betaling van u naar Sholox regelt, is goed beveiligd en je betaling is hiermee in goede handen.

Meer informatie kun je vinden op de website www.multisafepay.nl

 

Zodra wij je betaling hebben ontvangen, zullen wij beginnen met de verwerking van je bestelling.

 

Verwerken / Processing

Dit houdt in dat je bestelling gelukt en betaald is, en wordt verwerkt. De verwerkingstijd is circa 3 werkdagen.

 

Voltooid / complete

Dit houdt in dat je bestelling voltooid is, en wordt of is verzonden

 

Geannuleerd / cancelled

De bestelling is geannuleerd.

 

Op de dag dat je bestelling wordt verzonden, krijg je automatisch een email van ons op je opgegeven email adres.