Bestel informatie en levering
Op deze pagina vindt je alle informatie omtrent het bestellen.
Sinds kort kun je bij sholox ook als gast afrekenen, hierdoor kunnen er onduidelijkheden zijn.
Heb je een bestelling als gast geplaatst, dan ontvang je ook na 3 à 4 werkdagen een verzendbevestiging in je mailbox.
En doorgaans kun je na het ontvangen hiervan, de volgende werkdag je bestelling verwachten, voor Belgie kan dit 2 werkdagen zijn.
Bestelling plaatsen
Bij Sholox is je digitale winkelwagen zo gevuld met leuke artikelen en je bestelling plaatsen is zo gebeurd.
Als je een product wil aankopen kies je altijd eerst de kleur en de maat, en deze plaats je in de winkelwagen door op de knop ‘Aan mandje toevoegen’ te klikken.
Je kan altijd op het icoontje winkelwagen rechtsboven op de scherm klikken, om te zien wat er allemaal in je winkelwagen zit.
In de winkelwagen kun je je bestelling nog aanpassen, een eventuele kortingscode gebruiken of direct doorgaan met afrekenen.
Als je de bestelling definitief wil gaan maken klik je op ‘Ga door naar afrekenen.
Je gegevens invoeren en afrekenen doe je gemakkelijk en veilig op 1 pagina bij Sholox.
Wil je je bestelling naar een andere adres laten verzenden? Dan is dit ook mogelijjk. Klik het vinkje bij ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ uit, en voer de gewenste adres in.
Mocht je een couponcode hebben, vergeet deze dan niet in te vullen en op het icoontje ”couponcode gebruiken” te klikken.
Heb je alles volledig ingevuld, zorg dan dat je ook onze algemene voorwaarde accepteert. Je kunt deze nalezen op onze site.
Vervolgens klik je op ‘Plaats uw bestelling’.
Er opent nu een scherm waar je nog één keer je bestelling kunt controleren voordat deze definitief gemaakt wordt.
Klik hier ook op ‘Plaats uw bestelling’.
Je komt nu op de beveiligde betaalpagina van Multisafepay terecht waar je in alle vertrouwen veilig kan betalen met de door jouw gekozen betaalmethode.
Nadat je betaald hebt keer je terug naar onze site en krijg je direct een bestelbevestiging van ons in je mailbox.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen per mail, wat nu?
Indien je deze mail niet ontvangen heeft controleer dan je reclame/spambox. Het komt weleens voor dat onze emails daar terechtkomen.
Toch geen email ontvangen? Stuur ons dan een mailtje en we kijken het na, hoogstwaarschijnlijk is de email adres verkeerd ingevoerd bij het bestellen (dit komt weleens voor).
Verzendkosten
PostNL heeft vanaf 01 januari 2018 helaas de prijzen verhoogd.
De verzendkosten binnen Nederland bedraagt nu bij Sholox € 2,95, ongeacht de grootte van de bestelling.
Wil je een Track & Trace erbij, dan zijn de verzendkosten € 4,95.
De verzendkosten naar Belgie bedraagt vanaf 01 januari 2018 € 6,95, ongeacht de grootte van de bestelling.
Wil je een Track & Trace erbij, dan zijn de verzendkosten € 8,95.
Levering
Wij leveren in Nederland en Belgie.
De artikelen die je hebt besteld worden door PostNL afgeleverd op het adres dat je hebt opgegeven. Het pakket wordt 2 maal op het aangegeven adres aangeboden.
Ben je niet thuis, dan zul je een bericht in de brievenbus vinden met daarop het dichtstbijzijnde postkantoor waar het pakket kan worden afgehaald,
of het pakketje wordt afgegeven bij uw buren. Het pakket blijft 3 weken op het postkantoor liggen.
PostNL Pakketpunt
We hebben nog niet de optie om een PostNL afhaal locatie te kiezen in de webshop.
Maar wil je je bestelling naar een PostNL afhaal locatie laten versturen, dan mag je als afleveradres ook een PostNL locatie invoeren. Als je dan ook op de adresregel achter de straatnaam POSTNL invoert, dan zorgen wij
dat je bestelling in goede orde verstuurd wordt als POSTE RESTANTE. Met een ID bewijs kun je je bestelling dan afhalen.
Levertijden
De levertijd van je bestelling binnen Nederland is 4 à 5 dagen.
De levertijd naar Belgie variëert van 4 tot 6 dagen.
Extra info omtrent de verzending.
Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, dan ontvang je altijd na 3 à 4 dagen, de verzendbevestiging in je mailbox.
En na het ontvangen van deze bevestiging, kun je doorgaans de volgende werkdag je bestelling verwachten, voor Belgie kan dit een extra dag zijn.
Vragen omtrent bestellen en levering
Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen door Sholox?
De orderbevestiging komt via de email. Het is daarom belangrijk dat je het goede e-mailadres opgeeft.
Via de orderbevestiging per mail geven wij aan dat de bestelprocedure succesvol is verlopen en dat wij je bestelling hebben ontvangen.
Kan ik het pakket ook naar een ander adres laten versturen?
Ja, dat kan. Je kan tijdens de bestelprocedure aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien u een ander adres voor aflevering wenst te gebruiken kun je dit hier aangeven.
Met welke vervoerder worden de pakketten verzonden?
Alle bestellingen worden bezorgd door PostNL.
Past mijn bestelling door de brievenbus?
Indien jouw bestelling zonder beschadiging van de artikelen door de brievenbus kan, wordt je bestelling als brievenbus post verzonden.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je ontvangt na het plaatsen van een bestelling binnen 3 á 4 dagen de verzendbevestiging.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Als je bij het afrekenen de optie Track&Trace hebt aangevinkt, dan ontvang je binnen 3 á 4 dagen de Track&Trace link waarmee je je bestelling kunt volgen op de site van PostNL.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang de bestelling nog niet verzonden is, is annulering van je bestelling uiteraard mogelijk.
Je kunt je bestelling annuleren door ons een e-mail te sturen.
Wanneer wij jou bestelling al verzonden hebben is annulering van je bestelling helaas niet meer mogelijk.
Het is echter wel altijd mogelijk om je bestelling te retourneren aan ons. De retourneringskosten zijn wel voor eigen kosten.
Ik heb artikelen retour gestuurd, wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Wanneer wij jouw bestelling retour ontvangen hebben, dan staat het verschuldigde bedrag doorgaans binnen 3 werkdagen teruggestort op jouw rekening.
Vragen over de status van je bestelling
(dit is voor geregistreerde klanten)
In afwachting / pending:
Dit houdt in dat de bestelling alleen is aangemaakt en in afwachting is van betaling.
Je hebt de betaalproces afgebroken en er is niet betaald.
Bankoverschrijvingen blijven ook in deze status tot het bedrag overgeboekt is op de rekening van Sholox.
Mislukte betalingen blijven ook in “afwachting” status. Mocht een betaling mislukken, dan krijg je automatisch een email van onze betaalprovider Multisafepay met een veilige betaallink om toch je bestelling af te kunnen ronden.
Multisafepay is een veilig en betrouwbaar Payment Service Provider die de betaling van u naar Sholox regelt, is goed beveiligd en je betaling is hiermee in goede handen.
Meer informatie kun je vinden op de website www.multisafepay.nl
Zodra wij je betaling hebben ontvangen, zullen wij beginnen met de verwerking van je bestelling.
Verwerken / Processing
Dit houdt in dat je bestelling gelukt en betaald is, en wordt verwerkt. De verwerkingstijd is circa 3 werkdagen.
Voltooid / complete
Dit houdt in dat je bestelling voltooid is, en wordt of is verzonden.
Geannuleerd / cancelled
De bestelling is geannuleerd.
1 dag voor de bezorging, krijg je automatisch een email van ons op je opgegeven email adres, om je op de hoogte te stellen.
Over Sholox – Contact – Voorwaarden – Privacy – Linkpartners